torstai 10. huhtikuuta 2014

Köh köh

Helkkarin yskä vaivaa minua.Eilen tuntui,että henki ei kulje.Hinkuu ja vinkuu vaan.Eipä sen kummosempi päivä tänäänkään ole ollut,mutta sen verran jaksavampi,että sain koulittua loputkin taimet.Yhtään enempää ei olisi sopinut hyllyn päälle kasvamaan.

Poika kylvi rairuohoja eilen ja tänään saa tyttökin pistää omia kasvamaan,kunhan reissultaan palaa.


Kuntokuuri juurtunut arkeeni,mutta meinaa kärsivällisyys välillä loppua,kun tuloksia ei vaan meinaa halutulla tavalla tulla.Sauvalenkkeily on nyt tauolla tämän yskän takia.Ruokailutottumukset olen saanut pidettyä kurissa.Syön aivan ihmeellisiä aterioita;esim.paistettua paprikaa sipulirenkailla,palanen lihaa ja salaattia raejuustolla.Kukkakaalilaatikko on muuten ollut ihan hyvää,kun laittaa pekonia lisukkeeksi.Kaalikeittopäiviäkin on ollut.Aikaa vievää puuhaa tämäkin vaan on,kun tekee kaikille vähän erilaisia sapuskoja.Kaippa sitä jossain vaiheessa taas päästään samojen ruokien pariin..

2 kommenttia:

  1. Voi, sä olet aloittanut kuntokuurin! Mä olen vasta tehnyt sen päätöksen, että jätän suklaan syönnin. En ole sortunut kuin kaksi kertaa, mutta ne oli ihan hätätapauksia, seinät kaatui päälle ;) Lenkkeily on multa tänä keväänä jäänyt. Olen potenut hyvin sitkeää flunssa, vieläkin on nuha päällä. Mutta eiköhän se tästä taas kun AURINKO alkaa paistaa :) Aurinkoa päivään, räntäsateesta huolimatta !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei,Aurinkoa ja lämpöä tässä jo tosiaan kaipaillaan;) Kuntokuuri oli pakko nyt aloittaa.Olen aina 'sivuuttanut' ajatuksen näinä ruuhkavuosina.Jospa nyt olisi oman kunnon huolto-aika ja sitten taas jotain muuta.
      -Sari

      Poista